Jak masz na imię?

 Imię to tożsamość czlowieka. Po trzech miesiącach pobytu w Langacie powoli chłopcy odkrywają przed nami swoje prawdziwe imiona.

Zmieniali swoje imiona na ulicy by nie być przez nikogo rozpoznanym. Uciekali przed domem ale i konsekwencjami swoich czynów, bo jak znaleźć kogoś po wymyślonej tożsamości? 

Przyszło mi uczyć się na nowo imion moich dzieci. 

Mojżesz to Patryk

Van to Piotrek

Samuel to tak na prawdę Staś... 

Kiedy Mojżesz pokazał mi pewnego wieczoru bransoletkę ze swoim prawdziwym imieniem, którą sam wykonał poczułam się dumna z niego i tego, że w końcu przyznał przed sobą samym kim jest. 

Ktoś mógłby pomyśleć, że to mała rzecz. Ale według mnie to ogromny krok w stronę zmiany. Akceptacji samego siebie. 

Poza tym każde imię ma znaczenie. Głęboko wierzę w to, że imiona i ich patroni czuwają nad nami. Prowadzą nas i pokazują przez imię właściwą drogę. 

Jakim zaskoczeniem było dla mnie odkrycie znaczenia mojego własnego imienia. Wydaje mi się, że było to już dobre 7 lat temu a ja ciągle pamiętam ten dzień... 

Wtedy poczułam, że to nie przypadek, że chcę by to imię nie było tylko pustym słowem ale by przerodziło się w czyn, że ja na prawdę chcę służyć Bogu. Pragnę być jego dniem i światłem dla tych, w których już dawno ono zgasło... 

A ty? Znasz znaczenie swojego imienia? 

Dominika




















Komentarze

Popularne posty