Jezus ufa tobie!

 #niedzielamiłosierdzia


Kiedy już nie daję rady, mam dość, nic się nie udaje

Kiedy staję na zakręcie...

Jedyne co mogę w tych momentach zrobić to powiedzieć: Jezu ufam Tobie


Ile razy nie rozumiałam dlaczego spotyka mnie na drodze tak wiele trudności.

Wtedy siadałam w naszej kaplicy w Boys Town i jedyne co robiłam to wpatrywałam się w napis pod tabernakulum: Jesus i trust in you


Bóg jest większy od naszych wzlotów i upadków. To On wie wszystko, nawet wtedy, kiedy my nie wiemy nic.

Jedyne czego ode mnie oczekuje to otwartego serca na to co chce mi dać.


Jezus ufa tobie!

Nie tylko ja mu ufam, ale On powierzając mi zadania do wykonania również ufa mi.

Pamiętam ten moment, kiedy właśnie w kaplicy wpatrując się w napis, o którym pisałam wyżej dostrzegłam, że Jezus na prawdę musi mi ufać. Powierzył mi tak małemu narzędziu tak wielkie zadanie jakim jest mój wolontariat. Powierzył mi dzieciaki ale i dał mi do dyspozycji życie. Zaufał na tyle by dać wolną wolę w podejmowaniu decyzji! 

Często te najmniejsze rzeczy są dla nas najtrudniejsze


Siostra Faustyna nie należy do gatunku nadczłowieka. Była niezwykłą kobietą zwykłych spraw. To jej prostota i wierność w małych rzeczach była kluczem do nieba.

Bo przecież w zakonie zajmowała się ogrodem, kuchnią czy piekarnią.


Często myślimy, że musimy dosięgnąć nieba, żeby być kimś, a tak na prawdę siła człowieka tkwi w jego sercu pełnym miłości do Boga, siebie samego i drugiego człowieka

Tkwi w wierności w rzeczach małych, które często nie mają dla nas większego sensu.

Tkwi w przebaczaniu nawet wtedy, kiedy nie widać w tym najmniejszego sensu


Siła jest w prostocie serca.

Siła jest w umiejętności wychodzenia ze swojej strefy komfortu

#jesuninakuamini

Dominika







Komentarze

Popularne posty